Evenementfotografie vanuit Limburg
Creativiteit, flexibiliteit en betrouwbaarheid zijn naast kwaliteit de belangrijkste criteria voor eersteklas foto’s van uw evenement. Wij verzorgen creatieve evenementfotografie vanuit Limburg voor het zuiden en midden van het land. Dit doen we voor o.a. uw bedrijfsfeest, bedrijfsuitje, congres, culturele evenement en sportevenement.
Kijk terug op een prachtig evenement
Helaas wordt goed beeldverslag van een evenement vaak gezien als minder noodzakelijk. En dan vooral om kosten te besparen. Maar toch is het prachtig om het evenement nog eens terug te kunnen kijken en te herbeleven. Niet alleen voor u maar ook voor uw gasten of medewerkers. Ook is het goed om wegblijvers te laten zien wat zij gemist hebben. Hierdoor komen ze de volgende keer misschien wel naar uw gezellige evenement. En beschikt u voor een volgende gelegenheid over uitstekend beeldmateriaal om een uitnodiging nóg aantrekkelijker te maken. Wij zorgen ervoor dat uw gasten en de sfeer goed worden gefotografeerd. Dus neem voor professionele evnementfotografie met een persoonlijke touch zeker contact met ons op.
De kracht van evenementfotografie
Goede evenementfoto’s brengen het juiste gevoel over. En juist dat is wat onze evenementfoto’s volgens onze klanten doen. Mede hierdoor krijgt u steeds meer verzoeken van mensen. Iedereen wil aanwezig zijn of zelfs meewerken aan uw evenement. Zelfs potentiële sponseren zullen zich eerder aanmelden. Dus hoe mooi is dat! Sfeer, professionaliteit, saamhorigheid en gezelligheid zijn de alles verbindende factoren in onze evenementfoto’s. Naar gelang uw wensen worden de foto’s digitaal aangeleverd, of op een afgeschermde website geplaatst. Hier kunnen uw medewerkers, sponsoren, vrienden, fans de foto’s nog eens op het gemak terugkijken.
Als professioneel evenementfotograaf kijken we niet alleen wat op het podium gebeurt. Nee, we houden uiteraard in de gaten wat zich in het publiek afspeelt. Bovendien is het voor ons altijd een plezierige uitdaging om de interactie van het hele evenement vast te leggen. Dus maken we niet alleen de verplichte plaatjes. Zoals het hoort bereiden we ons voor. Daarbij bezoeken we van tevoren de locatie als het kan. Op die manier kunnen we evenementfoto’s vanuit de belangrijkste hoeken en standpunten maken.
Bij de prijs inbegrepen
Omdat we fulltime beroepsfotografen zijn en we er dus ons brood mee moeten verdienen, kan ons tarief niet enkel opgebouwd zijn uit de tijd dat we fotograferen. Zouden we wel doen, dan zouden we heel snel een failissement moeten aanvragen ;-).
Net als in uw vakgebied zijn er additionele kosten en investeringen die ook wij moeten betalen en doen. Daarom hebben we in onze prijs rekening gehouden met:
- Gebruik professionele apparatuur. Ik heb minimaal twee camera’s en diverse lenzen bij me op uw evenement om groothoek- en close-upfoto’s te maken. Al onze opdrachten voeren we uit met betrouwbare en kostbare fotoapparatuur, computer en software om kwaliteitsbeelden te kunnen waarborgen. En natuurlijk moet deze apparatuur ook verzekerd zijn tegen diefstal en schade.
- Downloadlink. Alle afbeeldingen worden geleverd als jpeg’s met een downloadlink.
- Snelle doorlooptijd van afbeeldingen, zodat u hoogtepunten op uw sociale media-accounts kunt plaatsen.
- Advies & Overleg. We luisteren graag naar uw wensen en adviseren waar nodig en gewenst.
- Kennis, tijd, en expertise van ons als fulltime beroepsfotograaf. Om zover te komen hebben we diverse opleidingen gevolgd, uren aan boeken en videos bestudeerd, fouten gemaakt en jarenlang gefotografeerd.
- Onze voorbereiding. Net als iedere vakman en vakvrouw bereiden we onze fotoshoots goed voor. We zorgen dat we de locatie en uw producten goed kennen, controleren onze apparatuur, en waar nodig verdiepen we ons verder in de wensen van u als klant.
- Maatwerk en persoonlijke aanpak. Iedere fotoshoot is uniek en word volledig op uw wensen en mogelijkheden afgestemd.
- Ons werk ná het fotograferen. Ons werk is na het fotograferen nog niet klaar. Bij thuiskomst importeren, archiveren en backup’n we alle foto’s. Daarna selecteren we de beste foto’s en bewerken deze tot mooie beelden.
- Lidmaatschappen: Omdat we netwerken en kennis op te blijven doen zijn we aangesloten bij een organisatie van beroepsfotografen.
Waarom een fotograaf inhuren?
Er gaat niets boven professionele kwaliteit van uw evenementfoto’s.
Vlekkeloze evenementfoto’s gemaakt met professionele apparatuur zijn altijd beter dan die gemaakt met een smartphonecamera. Als de foto’s voor uw website of voor uw klanten zijn, krijgt u uitzonderlijke foto’s die de beste momenten laten zien.
Professionele fotografen weten waar ze op moeten letten tijdens evenementen.
Zodra u een overzicht geeft van het doel en de geest van uw evenement, zal een professionele fotograaf begrijpen welke momenten voor hem het belangrijkst zijn om vast te leggen. Geef een lijst met VIP’s, van de Keynote speakers tot de prijswinnaars. En wees gerust, u zult de perfecte foto’s van uw evenement krijgen.
Evenementfotografen maken back-ups van hun werk.
U hoeft zich geen zorgen te maken over defecte camera’s of per ongeluk verwijderde foto’s; professionele evenementfotografen begrijpen dat hun reputatie afhangt van het regelmatig back-uppen van hun werk. Tegenwoordig gebruiken de meesten evenementfotografen cloudservers. Dus u hebt altijd minimaal een kopie, wat er ook met onze apparatuur gebeurt.
Professionele eventfotografen gaan naadloos op in de massa.
Dit is vooral belangrijk als u de voorkeur geeft aan natuurlijke, sfeervolle eventfoto’s. Professionele fotografen lopen onopvallend rond op uw evenement en leggen unieke foto’s vast. Dit terwijl iedereen zich amuseert. Creatieve eventfotografie vanuit Limburg.
Evenementfotografen houden rekening met social media.
Als u een evenement aanmaakt in een Facebook-groep, heeft u geweldige foto’s om te uploaden als het evenement voorbij is. Dit helpt de interesse voor het evenement van volgend jaar op te wekken.